ប្ដូរបារត គឺជាអគ្គិសនី កុងតាក់


ប្តូរបារត


ការ បម្លែង ឧស្ម័ន មេតាន - លួស តែមួយ ( SPST ) នៅលើក្រាហ្វក្រាម

ការរចនាប្តូរបារីមួយផ្សេងទៀត
ការ ប្ដូរបារត គឺជាអគ្គិសនី កុងតាក់ ដែលបើកនិងបិទ សៀគ្វី ពេលដែលចំនួនទឹកប្រាក់តូចមួយនៃលោហៈរាវ បារត តភ្ជាប់អេឡិចត្រូដែកដើម្បីបិទសៀគ្វី។ មានការរចនាជាមូលដ្ឋានខុសៗគ្នាជាច្រើន (ភាពលំអៀងការផ្លាស់ប្តូរទីតាំងកាំរស្មី។ ល។ ) ប៉ុន្តែពួកគេទាំងអស់សុទ្ធតែចែករំលែកភាពខ្លាំងនៃការរចនាទូទៅនៃទំនាក់ទំនងប្តូរដែលមិនរលួយ។
ធម្មតាបំផុតគឺការ ផ្លាស់ប្តូរតង់ស្យុង ។ វាស្ថិតនៅក្នុងស្ថានភាពមួយ (បើកឬបិទ) នៅពេលដែលរុញទិសមួយទៅទិសផ្ដេកហើយនិងរដ្ឋផ្សេងទៀតនៅពេលដែលរារាំងទិសផ្សេងទៀត។ នេះគឺជាអ្វីដែលម៉ាស៊ីនកម្តៅម៉ូដចាស់ប្រើដើម្បីបើកឬបិទម៉ាស៊ីនត្រជាក់ឬម៉ាស៊ីនត្រជាក់។
ការ ផ្លាស់ប្តូរទីលំនៅបារត ប្រើ 'plunger' ដែលធ្លាក់ចូលទៅក្នុងអាងនៃបារតមួយដែលបង្កើនកម្រិតនៅក្នុងកុងតឺន័រដើម្បីទាក់ទងយ៉ាងហោចណាស់អេឡិចត្រូមួយ។ ការរចនានេះត្រូវបានប្រើនៅក្នុងការបញ្ជូននៅក្នុងកម្មវិធីឧស្សាហកម្មដែលត្រូវការប្តូរបន្ទុកបច្ចុប្បន្នខ្ពស់ជាប្រចាំ។ ការបញ្ជូនទាំងនេះប្រើរាវអេឡិចត្រូម៉ាញេទិចដើម្បីអូសដែកថែបនៅខាងក្នុង ធុងបិទជិត ។

មាតិកា

  [ លាក់ ] 
  • ការពិពណ៌នា1
  • 2គុណសម្បត្តិ
  • 3គុណវិបត្តិ
  • 4ការប្រើប្រាស់
    • 4.1 ការរំកិលវិល
    • 4.2ការប្រើប្រាស់រថយន្ត
    • 4.3ការជូនដំណឹងដួលរលំ
    • 4.4សូចនាករអាកប្បកិរិយាយន្តហោះ / ការយល់ដឹងសិប្បនិម្មិត
    • 4.5កម្តៅ
    • 4.6Doorbells
    • 4.7ប្តូរសម្ពាធ
    • 4.8 ការលក់
    • 4.9គ្រាប់បែក
  • 5ភាពពុល
  • 6សូមមើលផងដែរ
  • 7ឯកសារយោង
  • 8តំណខាងក្រៅ

ការពិពណ៌នា កែប្រែ ]

កុងតាក់បារតមាន ទំនាក់ទំនងអគ្គិសនី មួយឬច្រើន នៅក្នុង ស្រោម កញ្ចក់ បិទជិត ដែលមានបរិមាណតិចតួច។ ស្រោមសំបុត្រនេះក៏អាចមានខ្យល់អាកាស ឧស្ម័នទឹកកក ឬសុញ្ញអាកាស។ ទំនាញផែនដីទាញឥតឈប់ឈរនៃបារតដល់ចំណុចទាបបំផុតនៅក្នុងស្រោមសំបុត្រ។ នៅពេលដែលការផ្លាស់ប្តូរត្រូវបានលំអៀងក្នុងទិសដៅត្រឹមត្រូវបារតប៉ះលើសំណុំនៃទំនាក់ទំនងដូច្នេះបំពេញសៀគ្វីអគ្គិសនី។ ការបង្វិលការផ្លាស់ប្តូរទិសដៅផ្ទុយគ្នាផ្លាស់ទីបារតចេញពីបណ្តុំទំនាក់ទំនងដែលបំបែកសៀគ្វីនោះ។ [1] ការប្ដូរអាចមានសំណុំនៃទំនាក់ទំនងច្រើនដោយបិទសំណុំផ្សេងគ្នានៅមុំខុសៗគ្នាដែលអនុញ្ញាតឱ្យមានប្រតិបត្តិការតែមួយផោនពីរដង ( SPDT ) ។

គុណសម្បត្តិ កែប្រែ ]

ការផ្លាស់ប្តូរបារតផ្តល់ជូននូវគុណសម្បត្តិច្រើនជាងប្រភេទប្តូរផ្សេងទៀត:
  • ទំនាក់ទំនងត្រូវបានបិទដូច្នេះការកត់សុីនៃចំណុចទំនក់ទំនងមិនទំនងនោះទេ។
  • នៅ ទីតាំងដែលមានគ្រោះថ្នាក់ ការរំខានដល់សៀគ្វីមិនបញ្ចេញនូវស្នាមភ្លឺដែលអាចបញ្ឆេះឧស្ម័នដែលឆេះបាន។
  • ទំនាក់ទំនងស្ថិតនៅស្អាតហើយទោះបីជាផ្ទៃខាងក្នុងកើតឡើងក៏ដោយផ្ទៃទំនាក់ទំនងបន្តលើរាល់ប្រតិបត្តិការដូច្នេះពួកគេមិនអស់កម្លាំងទេ។
  • សូម្បីតែជាតិបារតតិចតួចក៏មានភាពធន់ទ្រាំខ្លាំងដែរដូច្នេះកុងតាក់អាចផ្ទុកបរិមាណមានប្រយោជន៍ក្នុងចរន្តតូច។ [2]
  • ភាពចាប់អារម្មណ៍នៃការទម្លាក់ទៅទំនាញផែនការផ្តល់នូវមុខងារពិសេសតែមួយគត់ហើយផ្តល់ដោយខ្លួនឯងនូវយន្តការសាមញ្ញកម្លាំងទាបសម្រាប់ប្រតិបត្តិការដោយដៃឬដោយស្វ័យប្រវត្តិ។
  • កុងតាក់មានភាពស្ងាត់ស្ងៀមដោយសារតែគ្មានទំនាក់ទំនងជាមួយគ្នាភ្លាមៗទេ។
  • ម៉ាសនៃការផ្លាស់ប្តូរបារតបារតផ្តល់នូវ ប្រសិទ្ធិភាព កណ្តាល ដើម្បីជៀសវាងការ និយាយ chatting ខណៈពេលដែលការផ្លាស់ប្តូរបិទ។
  • ស្រោមសំបុត្រអាចរួមបញ្ចូលទំនាក់ទំនងសម្រាប់សៀគ្វីពីរឬច្រើន។

គុណវិបត្តិ កែប្រែ ]

កុងតាក់បារតមានគុណវិបត្តិជាច្រើន:
  • អត្រាដំណើរការយឺត (ដោយសារនិចលភាពនៃការធ្លាក់ចុះ mercury) ធ្វើឱ្យវាមិនសមស្របសម្រាប់កម្មវិធីដែលត្រូវការវដ្តប្រតិបត្តិការច្រើនក្នុងមួយវិនាទី។ [3]
  • ស្រោមសំបុត្រកញ្ចក់និងអេឡិចត្រូដលួសអាចមានភាពផុយស្រួយហើយត្រូវការខ្សែដែលអាចបត់បែនបានដើម្បីការពារកុំអោយខូចដល់ស្រោមសំបុត្រ។
  • ការទម្លាក់បារតបង្កើតជាអេឡិចត្រូតមួយដូច្នេះសៀគ្វីមិនត្រូវបានញែកដាច់ពីគ្នាទៅវិញទៅមកក្នុងការផ្លាស់ប្តូរពហុបង្គោល។
  • ភាពចាប់អារម្មណ៍របស់ពួកគេចំពោះភាពធ្ងន់ធ្ងរអាចធ្វើឱ្យពួកគេមិនសមស្របនៅក្នុងឧបករណ៍ចល័តឬចល័តដែលអាចផ្លាស់ប្តូរទិសដៅឬញ័រ។
  • សមាសធាតុបារតមាន ជាតិពុលខ្ពស់ និងកកកុញនៅក្នុង ខ្សែសង្វាក់ម្ហូបអាហារ ដូច្នេះក្រមសុវត្ថិភាពមិនរាប់បញ្ចូលក្នងការរចនាថ្មីជាច្រើន។

ប្រើប្រាស់ កែប្រែ ]

រមៀល sensing កែប្រែ ]

ឧបករណ៍បង្វិលបង្វិលផ្តល់ជូននូវការភ្នាល់វិលជុំឬព័ត៌មានជំនួយព្រមានសម្រាប់កម្មវិធីដូចជាឧបករណ៍សំណង់និងលើកឡានដែលធ្វើចរាចរនៅលើដីរឹងមាំ។ មានប្រភេទមិនមានជាតិបារតជាច្រើនប៉ុន្តែតិចតួចណាស់ត្រូវបានអនុវត្តដោយសារតែមានភាពប្រែប្រួលទៅនឹងការឆក់និងរំញ័រដែលបណ្តាលឱ្យមានការធ្លាក់មិនពិត។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយឧបករណ៍ដែលមានភាពធន់ទ្រាំនឹងការឆក់និងរំញ័រនៅតែមាន។

ការប្រើប្រាស់រថយន្ត កែប្រែ ]

ក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តធ្លាប់បានប្រើកុងតាក់បារតសម្រាប់ការត្រួតពិនិត្យពន្លឺ (ឧទាហរណ៍ភ្លើងអំពូលដើម) ការត្រួតពិនិត្យការបើកបរនិង ប្រព័ន្ធហ្វ្រាំងទប់ស្កាត់ ។ រថយន្តដែលត្រូវបានគេកោសចេញអាចបណ្តាលឱ្យបារតលេចធ្លាយទៅនឹងបរិស្ថានប្រសិនបើឧបករណ៍ទាំងនេះមិនត្រូវបានយកចេញត្រឹមត្រូវ។ ចាប់តាំងពីឆ្នាំ 2003 រថយន្តអាមេរិកដែលផលិតឡើងថ្មីមិនប្រើកុងតាក់បារតទេ។ [4] [5]

ការជូនដំណឹងការធ្លាក់ចុះ កែប្រែ ]

ការងារដែលបានធ្វើក្នុង កន្លែងដែលត្រូវបានបង្ខាំង (ដូចជាអ្នកផ្សារភ្ជាប់ក្នុងធុង) បង្កើនកង្វល់សុវត្ថិភាពពិសេស។ ប្តូរលំអសំឡេងរោទ៍បើសិនជាកម្មករម្នាក់ដួល។

សូចនាករអាកប្បកិរិយាយន្តហោះ / ការយល់ដឹងសិប្បនិម្មិត កែប្រែ ]

សូចនាករអាកប្បកិរិយាឥរិយាបថជំរុញជាធម្មតាប្រើឧបករណ៍ប្តូរបារតដើម្បីរក្សាអ័ក្សហ្គីតូ។ នៅពេលដែល gyro បិទបញ្ឈរបារតប្ដូរម៉ូទ័រកម្លាំងបង្វិលជុំដែលផ្លាស់ទីទីតាំង gyro ត្រឡប់ទៅទីតាំងត្រឹមត្រូវ។ (សូចនាករអាកប្បកិរិយាឥរិយាបថប្រើគោលការណ៍ប្រតិបត្តិការផ្សេងគ្នា។ )

កម្តៅ កែប្រែ ]

កុងតាក់បារតធ្លាប់មានជាធម្មតានៅក្នុង កម្តៅ bimetal ។ ទំងន់នៃការធ្លាក់ចុះបារតដែលអាចផ្លាស់ប្តូរបានផ្តល់នូវ ការស៊ីស្ទីរីស មួយចំនួន ដោយកម្រិតនៃ សកម្មភាពកណ្តាល ។ និទាឃរដូវ bimetal បានផ្លាស់ទីបន្ថែមទៀតដើម្បីយកឈ្នះទម្ងន់នៃបារត, tending ដើម្បីកាន់វានៅក្នុងទីតាំងបើកឬបិទ។ បារតក៏បានផ្តល់ការផ្លាស់ប្តូរជាវិជ្ជមាននៅលើការបិទនិងអាចទប់ទល់នឹងវដ្តរាប់លានដោយគ្មានការរិចរិលទំនាក់ទំនង។

រោទ៍ កែប្រែ ]

ឧទាហរណ៍រង្គសាលចាស់ៗដូចជាសូវៀត ZM-1U4 ប្រើប្រព័ន្ធប្ដូរបារតជាការរំខាននាពេលបច្ចុប្បន្ន។

កុងតាក់សម្ពាធ កែប្រែ ]

សម្ពាធ មួយចំនួន ប្ដូរ ប្រើ បំពង់ Bourdon និងកុងតាក់បារត។ កម្លាំងតូចបំផុតដែលបង្កើតឡើងដោយបំពង់នេះអាចធ្វើប្រតិបត្តិការប្ដូរបាន។

ការលក់ កែប្រែ ]

កុងតាក់បារតនៅតែត្រូវបានគេប្រើនៅក្នុងប្រព័ន្ធមេកានិចដែលជាកន្លែងដែលទិសដៅរូបរាងរបស់ម៉ាស៊ីនឬ rotor គឺជាកត្តាមួយ។ វាក៏ត្រូវបានគេប្រើជាទូទៅនៅក្នុង ម៉ាស៊ីនលក់ សម្រាប់ ការជូនដំណឹងលំអៀង ដែលរកឃើញនៅពេលមាននរណាម្នាក់ព្យាយាមរើឬរុញម៉ាស៊ីនដើម្បីឱ្យវាលក់ផលិតផល។

គ្រាប់បែក កែប្រែ ]

ការបង្វិលបញ្ឈរអាចបង្កឱ្យមានគ្រាប់បែក។ [6] [7] ការប្តូរភាពលំអៀងបារតអាចត្រូវបានរកឃើញនៅក្នុងការបំផ្ទុះគ្រាប់បែកនិងមួយចំនួន ដោយសារគ្រាប់មីន fuzes , ជាធម្មតានៅក្នុងសំណុំបែបបទនៃការ ឧបករណ៍ប្រឆាំងការដោះស្រាយ ឧទាហរណ៍វ៉ារ្យ៉ង់របស់មួយដែល អណ្តូងរ៉ែ VS-50 ។

ភាពពុល កែប្រែ ]

ដោយសារបារតគឺជា លោហធាតុធ្ងន់ ពុល ឧបករណ៍ដែលមានកុងតាក់បារតត្រូវតែចាត់ទុកថាជា កាកសំណល់ដែលមានគ្រោះថ្នាក់ សម្រាប់ការចោល។ ដោយសារតែឥឡូវនេះវាត្រូវបាន ដាក់កំហិតដោយប្រើ RoHS កម្មវិធីដែលទំនើបភាគច្រើនបានលុបចោលវា។ បាល់លោហៈនិងខ្សែរភ្ជាប់អាចជំនួសវាដោយផ្ទាល់បានប៉ុន្តែអាចត្រូវការខ្សែភ្លើងបន្ថែមដើម្បីលុបបំបាត់ លោតប្ដូរ ។ កម្តៅមានកម្រិតភាពធន់ទាបប្រើបន្ទះលោហៈនិងទំនាក់ទំនងប្តូរ។ កម្តៅភាពជាក់លាក់ប្រើ thermistor របស់ឧបករណ៍ចាប់សញ្ញាសីតុណ្ហាភាពឬស៊ីលីកុន។ ឧបករណ៍វាស់ស្ទង់ល្បឿនដែល មានតម្លៃទាប ជំនួសកុងតាក់ម៉ាញ៉េទិចក្នុងកម្មវិធីជាក់លាក់។
នៅសហរដ្ឋអាមេរិក ទីភ្នាក់ងារការពារបរិសា្ថាន (EPA) ធ្វើនិយ័តកម្មការរៀបចំនិងការបញ្ចេញបារត។ [8] រដ្ឋនីមួយៗនិងតំបន់នីមួយៗអាចបង្កើតបទបញ្ជាបន្ថែមទៀតស្តីពីការប្រើប្រាស់ឬអាកប្បកិរិយានៃបារត។

សូមមើលផងដែរ កែប្រែ ]


  • វ៉ាល់បារី - ធ្នូ អេឡិចត្រូនិចដែលជាឧបករណ៍កែតម្រូវសម្រាប់ចរន្តអគ្គីសនី / ចរន្តអគ្គិសនីខ្ពស់
  • ថ្មបារត ដែលជាថ្មអេឡិចត្រូនិក
  • រង្វាស់ស៊ីឡាំងកញ្ចក់ ដែលជាឧបករណ៍គីមីវិទ្យាវិភាគអេឡិចត្រូនិចដែលកំណត់ចំនួននៃវត្ថុដែលត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរកំឡុងពេលប្រតិកម្មបារត
  • ការស៊ើបអង្កេត Mercury , ឧបករណ៍ស៊ើបអង្កេតអគ្គិសនីដើម្បីធ្វើគំរូសម្រាប់លក្ខណៈអគ្គិសនី
  • កុងតាក់បង្វិលបារត សៀគ្វីអគ្គីសនីកុងតាក់បញ្ច្រាសដោយប្រើធាតុបារត
  • ការបញ្ជូនបារតម៉ាឃីត
  • បញ្ជូនបារត
Previous
Next Post »